Aktuální trendy v oblasti věrnostních programů – Bc. Marie Marková
Bc. Marie Marková
Diplomová práce
Aktuální trendy v oblasti věrnostních programů
Actual trends in the loyalty programs
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá aktuálními trendy v oblasti věrnostních programů, které jsou dílčím nástrojem podpory prodeje. Cílem této práce je zjistit, zda a jak je možné využít pro rozvoj věrnostního programu nové technologie tak, aby bylo možné přinést unikátní službu pro zákazníky klienta (klientem je zde banka) a zároveň zajistit pro klienta efektivní obchodní potenciál. V první části se práce …víceAbstract:
Theme of this diploma thesis is the actual trends in the loyalty programs. The aim of this thesis is to discover if it is possible to develop a loyalty program using the new technologies and getting an unique function for the customers of the client (bank) and simultaneously assure a business pontential for the client. The first part of the thesis is focused on theoretical resources as a structuring …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zot7e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
Analýza a srovnání Dynamics CRM 4.0 a 2011 s Dynamics CRM Online
Jan Štosek -
CRM and the Data Analysis in a Modern Marketing Approach
Shynar Beketova -
Optimalizace pracovních procesů během výpadku CRM a případný návrh nové struktury CRM
Soňa ANDRLOVÁ -
Kritéria implementace CRM softwaru ve společnosti Focus Medicus
Michal Vyčesaný -
CRM v teorii a praxi
Tykal Tykal -
Výběr CRM systému pro konkrétní podnik
Ema Štefániková -
CRM a úloha analýzy dat v moderním marketingovém přístupu
David Válek