Bc. Marie Marková

Diplomová práce

Aktuální trendy v oblasti věrnostních programů

Actual trends in the loyalty programs
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá aktuálními trendy v oblasti věrnostních programů, které jsou dílčím nástrojem podpory prodeje. Cílem této práce je zjistit, zda a jak je možné využít pro rozvoj věrnostního programu nové technologie tak, aby bylo možné přinést unikátní službu pro zákazníky klienta (klientem je zde banka) a zároveň zajistit pro klienta efektivní obchodní potenciál. V první části se práce …více
Abstract:
Theme of this diploma thesis is the actual trends in the loyalty programs. The aim of this thesis is to discover if it is possible to develop a loyalty program using the new technologies and getting an unique function for the customers of the client (bank) and simultaneously assure a business pontential for the client. The first part of the thesis is focused on theoretical resources as a structuring …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
  • Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace