Návrh online marketingové strategie pro internetový obchod Evpas – Kryštof Zlatohlávek
Kryštof Zlatohlávek
Bakalářská práce
Návrh online marketingové strategie pro internetový obchod Evpas
Marketing strategy for online store Evpas
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou online marketingové strategie firmy EVPAS dle dlouhodobého komunikačního frameworku See-Think-Do-Care. Hlavním cílem práce je analýza dostupných vstupních dat společnosti, následná optimalizace, rozšíření online marketingových aktivit a další doporučení. Práce je rozdělena na část teoretickou, analytickou a návrhovou.Abstract:
This Bachelor thesis focuses on creation of an online marketing strategy of the company EVPAS according to the long-term communication framework See-Think-Do-Care. The main objective of the thesis is the analysis of available input data of the company, subsequent optimization, expansion of online marketing activities and other recommendations. The work is divided into theoretical, analytical and propositional …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Bc. Michal Mervart, MBA
- Oponent: Martin Přibyl, Ph.D. MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová