Bc. Dušan MATEIČKA

Bakalářská práce

Virální marketing - nový fenomén interaktivní komunikace?

Viral marketing - new phenomenon of interactive communication?
Anotace:
Táto bakalárska práca pojednáva o virálnom marketingu {--} jednej z nových foriem interaktívnej marketingovej komunikácie. V teoretickej časti práce je definovaná teória virálneho marketingu a jeho začlenenie do integrovanej marketingovej komunikácie. V ďalšej kapitole je popisovaný vznik, vývoj a prostredie internetu s jeho špecifikami, ktoré sú dôležitou súčasťou šírenia virálnych kampaní. Praktická …více
Abstract:
This bachelor work is about viral marketing {--} one of the new forms of interactive marketing communication. In theoretical part is defined theory of viral marketing and its integration into integrated marketing communication. In next chapter is described creation, development and world of internet with its specification, which are important parts of spreading of viral campaigns. Practical part analyses …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Identifikátor: 7474

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2008
  • Vedoucí: PhDr. Zdeněk Křížek

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MATEIČKA, Dušan. Virální marketing - nový fenomén interaktivní komunikace?. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 05. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace

Práce na příbuzné téma