Virální marketing - nový fenomén interaktivní komunikace? – Bc. Dušan MATEIČKA
Bc. Dušan MATEIČKA
Bakalářská práce
Virální marketing - nový fenomén interaktivní komunikace?
Viral marketing - new phenomenon of interactive communication?
Anotace:
Táto bakalárska práca pojednáva o virálnom marketingu {--} jednej z nových foriem interaktívnej marketingovej komunikácie. V teoretickej časti práce je definovaná teória virálneho marketingu a jeho začlenenie do integrovanej marketingovej komunikácie. V ďalšej kapitole je popisovaný vznik, vývoj a prostredie internetu s jeho špecifikami, ktoré sú dôležitou súčasťou šírenia virálnych kampaní. Praktická …víceAbstract:
This bachelor work is about viral marketing {--} one of the new forms of interactive marketing communication. In theoretical part is defined theory of viral marketing and its integration into integrated marketing communication. In next chapter is described creation, development and world of internet with its specification, which are important parts of spreading of viral campaigns. Practical part analyses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Identifikátor:
7474
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MATEIČKA, Dušan. Virální marketing - nový fenomén interaktivní komunikace?. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sociálne siete v destinačnom marketingu
Katarína Hegedüšová -
Marketing a sociálne siete
Mária Danišová -
Sociálne siete ako efektívna forma marketingovej komunikácie
Rebecca Pániková -
Sociálne siete a ich využitie v českom hotelierstve
Miroslava Anderová -
Sociálne siete a ich význam pre cestovný ruch
Veronika Demčíkova