Aneta Soukupová

Bakalářská práce

Marketingová komunikace v odvětví maloobchodu

Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat a zhodnotit marketingovou komunikaci v maloobchodech zaměřených na prodej spotřební elektroniky. Ke splnění tohoto cíle bylo využito několik metod. Nejprve byla využita metoda pozorování, která byla uplatněna na sociálních sítích a webových stránkách, poté byla využita metoda obsahové analýzy a metoda komparace. Dále byly využity ke splnění cíle internetové …více
Abstract:
The aim of this bachelor's thesis is to analyze and evaluate the marketing communication in retail stores focused on the sale of consumer electronics. Several methods were used to achieve this goal. Firstly, the observation method was used, which was applied to social media and websites. Then, the content analysis method and the comparison method were utilized. In addition, internet-sophisticated analytical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2023
  • Vedoucí: Mgr. Michal Konečný
  • Oponent: Ing. Adriana Krištůfková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích