Aneta Soukupová

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace v odvětví maloobchodu

Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat a zhodnotit marketingovou komunikaci v maloobchodech zaměřených na prodej spotřební elektroniky. Ke splnění tohoto cíle bylo využito několik metod. Nejprve byla využita metoda pozorování, která byla uplatněna na sociálních sítích a webových stránkách, poté byla využita metoda obsahové analýzy a metoda komparace. Dále byly využity ke splnění cíle internetové …more
Abstract:
The aim of this bachelor's thesis is to analyze and evaluate the marketing communication in retail stores focused on the sale of consumer electronics. Several methods were used to achieve this goal. Firstly, the observation method was used, which was applied to social media and websites. Then, the content analysis method and the comparison method were utilized. In addition, internet-sophisticated analytical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 6. 2023
  • Supervisor: Mgr. Michal Konečný
  • Reader: Ing. Adriana Krištůfková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích