Marketingová komunikace v odvětví maloobchodu – Aneta Soukupová
Aneta Soukupová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace v odvětví maloobchodu
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat a zhodnotit marketingovou komunikaci v maloobchodech zaměřených na prodej spotřební elektroniky. Ke splnění tohoto cíle bylo využito několik metod. Nejprve byla využita metoda pozorování, která byla uplatněna na sociálních sítích a webových stránkách, poté byla využita metoda obsahové analýzy a metoda komparace. Dále byly využity ke splnění cíle internetové …víceAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to analyze and evaluate the marketing communication in retail stores focused on the sale of consumer electronics. Several methods were used to achieve this goal. Firstly, the observation method was used, which was applied to social media and websites. Then, the content analysis method and the comparison method were utilized. In addition, internet-sophisticated analytical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/ikzbb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Michal Konečný
- Oponent: Ing. Adriana Krištůfková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová