Mediální spotřeba nových a tradičních médií u českých studentů – Jan Čentíš
Jan Čentíš
Diplomová práce
Mediální spotřeba nových a tradičních médií u českých studentů
Media consumption of new and traditional media among Czech students
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o problematice mediální spotřeby mezi středoškolskými a vysokoškolskými studenty v České republice. V návaznosti na zahraniční výzkum jsou na vzorku 490 studentů aplikovány regresní modely rozšířené o nové proměnné veličiny, jejichž vliv na mediální spotřebu nebyl zejména v českých podmínkách kvantifikován. Důležitým závěrem práce je identifikace odlišných spotřebních …víceAbstract:
This thesis discusses the issue of media consumption among university and high school students in the Czech Republic. Following a foreign study, regressive models extended by new variable quantities are applied to a sample of 490 students, the influence on media consumption of which has never been quantified in the Czech realm. The important conclusion of this paper is the identification of different …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 8. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/42371
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2014
- Vedoucí: Dominik Stroukal
- Oponent: Dušan Tříska
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/42371
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomická analýza
Práce na příbuzné téma
-
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Valentin Lopatko -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
Marketing strategies for new media in the internet Era – DouYin short video as an example
Meng Xi Zhang -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
New types of media and its influence on corporate communication
Katsiaryna Asipenka