Bc. Michaela Čálková

Diplomová práce

Marketingová komunikace v prostředí startupu

Marketing Communication in Startup Environment
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací v prostředí startupu. Na základě literární rešerše oborových teorií bude cílem práce provedení analýzy startupového prostředí a navržení marketingové komunikace reálného startupu. V první části této práce jsou objasněna teoretická východiska, která se vztahují k problematice marketingové komunikace startupu. Tyto teoretické poznatky jsou dále uplatněny …více
Abstract:
This thesis deals with marketing communication in startup environment. The aim of the thesis is to analyse the startup environment and propose marketing communication of the real startup, all of this based on the literature research of the field theories. The first part of the thesis explains the theoretical bases that relate to the issue of startup’s marketing communication. These theoretical findings …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
  • Vedoucí: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
  • Oponent: doc. Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní