Bc. Michaela Čálková

Master's thesis

Marketingová komunikace v prostředí startupu

Marketing Communication in Startup Environment
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací v prostředí startupu. Na základě literární rešerše oborových teorií bude cílem práce provedení analýzy startupového prostředí a navržení marketingové komunikace reálného startupu. V první části této práce jsou objasněna teoretická východiska, která se vztahují k problematice marketingové komunikace startupu. Tyto teoretické poznatky jsou dále uplatněny …more
Abstract:
This thesis deals with marketing communication in startup environment. The aim of the thesis is to analyse the startup environment and propose marketing communication of the real startup, all of this based on the literature research of the field theories. The first part of the thesis explains the theoretical bases that relate to the issue of startup’s marketing communication. These theoretical findings …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2019
  • Supervisor: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
  • Reader: doc. Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní