Business and Marketing Strategy of Carlsberg Group Ukraine – Veronika Lugovska
Veronika Lugovska
Master's thesis
Business and Marketing Strategy of Carlsberg Group Ukraine
-
Abstract:
Ukrajina je relativně mladá země, která prochází stádii vývoje. Její ekonomická situace je z historických, politických, finančních, výrobních a kulturních důvodů poměrně nestabilní. Založení a budování společnosti na základech evropských principů obchodu může být výzvou. Případ Carlsberg group je známý svým úspěšným vstupem na ukrajinský trh s pivem, což poskytuje příležitost analyzovat a porozumět …moreAbstract:
Ukraine is a quite new country, which pass through stages of its development. The economic situation is quite unsustainable, because of historical, political, financial, production and cultural issues. Establishing and development of company that proclaimed European principles of business operation can be a challenging opportunity. The case of Carlsberg Group is known as successful entering to the …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 10. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57889
Thesis defence
- Date of defence: 30. 1. 2015
- Supervisor: Petr Král
- Reader: Marija Tisovski
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57889
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities
Theses on a related topic
-
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
Framing efekt a jeho využití při tvorbě marketingové a obchodní strategie
Iveta Šotolová -
Specifika působení vybrané firmy na B2B a B2C trzích
Yevgen Getman -
Optimalizace výrobních a marketingově obchodních aktivit u vybraného podnikatelského subjektu
David Mikolda -
Obchodní a marketingové činnosti v konkrétním podniku
Karolína Kovářová -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Návrh marketingové a obchodní strategie firmy DELONG INSTRUMENTS, a. s.
Monika Štěpánová -
Obsah a význam sociální dimenze situační analýzy marketingové akce
Jekatěrina Zajacová