Role asistenta pedagoga v procesu integrace na druhém stupni ZŠ – Bc. Tereza Chmelíčková
Bc. Tereza Chmelíčková
Bakalářská práce
Role asistenta pedagoga v procesu integrace na druhém stupni ZŠ
The role of teaching assistants in the process of integraiton at lower secondary school
Anotace:
Tématem bakalářské diplomové práce je role asistenta pedagoga v procesu integrace na druhém stupni základní školy. Práce je rozdělena do dvou částí, a to teoretické a empirické. V teoretické části jsou obsaženy 3 kapitoly. První uvádí informace o inkluzi a integraci a o rozdílech mezi těmito pojmy, o legislativním rámci těchto dvou pojmů, a o žákovi se speciálně vzdělávacími potřebami, který je hlavním …víceAbstract:
The topic of this bachelor diploma thesis is the role of teacher assistant in the process of integration at the second level of elementary school. The thesis is divided into two parts, a theoretical and an empirical one. There are 3 chapters in the theoretical part. The first chapter contains information on inclusion and integration, and on the differences between these concepts, on the legislative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yfuj7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2018
- Vedoucí: Mgr. Jana Navrátilová, DiS.
- Oponent: doc. PhDr. Bohumíra Lazarová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Vztahy mezi žáky intaktními a žáky se speciálně vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
Kateřina Bártová -
Metoda aktivního naslouchání při práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Martina SVOBODOVÁ -
Rozvoj potenciálu žáků se speciálně vzdělávacími potřebami ve školní družině prostřednictvím edukačních aktivit
Daniel Antonín Zelinka -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Prístupy a stratégie pedagógov pri vzdelávaní žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami – vývinovými poruchami učenia v prostredí inkluzívnej školy
Nikola Paštrnáková