Ing. Petra Konečná

Bakalářská práce

Placené PR články jako součást efektivního mixu internetové reklamy

Paid PR articles as part of an effective mix of line advertising
Abstract:
This Bachelor thesis compares effectivity of paid PR articles and banners for addressing the users of internet. The content of theoretical – methodology part is description of history and concept of internet marketing. Following is the introduction of used tools and used internet marketing strategies as well as presentation of measurement methods and effectivity analysis of internet marketing. Practical …více
Abstract:
Táto bakalárska práca porovnáva efektivitu platených PR článkov a bannerov na oslovenie užívateľov internetu. Obsahom teoreticko-metodologickej časti je popis histórie a koncepcie internetového marketingu. Ďalej predstavenie používaných nástrojov a používaných stratégií internetového marketingu a uvedenie metód merania a analýzy efektivity internetového marketingu. Praktická časť sa venuje konkrétnemu …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Jana Matúšová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní