Placené PR články jako součást efektivního mixu internetové reklamy – Ing. Petra Konečná
Ing. Petra Konečná
Bakalářská práce
Placené PR články jako součást efektivního mixu internetové reklamy
Paid PR articles as part of an effective mix of line advertising
Abstract:
This Bachelor thesis compares effectivity of paid PR articles and banners for addressing the users of internet. The content of theoretical – methodology part is description of history and concept of internet marketing. Following is the introduction of used tools and used internet marketing strategies as well as presentation of measurement methods and effectivity analysis of internet marketing. Practical …víceAbstract:
Táto bakalárska práca porovnáva efektivitu platených PR článkov a bannerov na oslovenie užívateľov internetu. Obsahom teoreticko-metodologickej časti je popis histórie a koncepcie internetového marketingu. Ďalej predstavenie používaných nástrojov a používaných stratégií internetového marketingu a uvedenie metód merania a analýzy efektivity internetového marketingu. Praktická časť sa venuje konkrétnemu …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/q9wbc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Jana Matúšová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Internetový marketing prostřednictvím výkonnostní PPC reklamy ve vybrané firmě
Ondřej Svoboda -
Internetový marketing a reklamní kampaň v kontextu herního průmyslu
Ondřej Hanuš -
Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod
Jiří Bayer -
Internetový marketing prostřednictvím PPC reklamy ve vybrané firmě
Pavel Bílek -
Základní formáty elektronické-internetové reklamy(reklamy) a měření jejich účinnosti
Milan Vlk -
Reklama a internet
Michaela Dudoňová