Vzdělávací strategie, cíle a hodnoty rodičů nadaných dětí – Bc. Denisa Fialová
Bc. Denisa Fialová
Diplomová práce
Vzdělávací strategie, cíle a hodnoty rodičů nadaných dětí
Educational strategies, goals and values of gifted children's parents
Anotace:
Kvantitativní výzkum se zaměřuje na rodiče diagnostikovaných nadaných dětí z 1. stupně ZŠ. Byly zkoumány vzdělávací strategie, cíle a hodnoty rodičů diagnostikovaných nadaných dětí pomocí Škály rodinného prostředí, dotazníku „Rodina jako zdroj vzdělání“ (Family as Educator Questionnaire), dvou dimenzí Multidimenzionální škály perfekcionismu (MPS) a škály „Rodičovské postoje o zodpovědnosti za strukturování …víceAbstract:
This quantitative research focuses on parents of diagnosed gifted children from primary schools. Educational strategies, goals and values of the parents of gifted children were examined using the Family Environment Scale; a Family as Educator Questionnaire; two dimensions of the Multidimensional Perfectionism Scale (MPS) and a scale of "Parent perceptions of parent's structuring and activities related …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/itz0u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2014
- Vedoucí: doc. PhDr. Šárka Portešová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ivana Poledňová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Strategie rodičů při podpoře studijní motivace nadaných dětí
Lenka Frimlová -
Edukační podmínky v rodinném prostředí nadaných žáků
Lenka Frimlová -
Kognitívne nadané deti a humor: fenomén "pranks"
Michaela Pokrivčáková -
Identifikace nadání a mimořádného nadání žáků běžné základní školy
Pavla Francová -
Přesnost a struktura rodičovského a učitelského posouzení schopností dětí v kontextu mimořádného nadání
Michal Jabůrek -
Hudebně nadaní žáci a jejich jazyková a komunikační schopnost
Renata Horáková -
Postoje učitelů k nadání a rozvoji nadaných dětí
Lenka Berecková -
Naplňování Koncepce podpory rozvoje nadání a péče o nadané v období let 2014-2020 základními školami v Moravskoslezském kraji
Markéta Peterková