Měření spokojenosti zákazníka jako podklad pro zvýšení efektivnosti prodeje firmy XY, a. s. – Lucie BUJÁČKOVÁ
Lucie BUJÁČKOVÁ
Bakalářská práce
Měření spokojenosti zákazníka jako podklad pro zvýšení efektivnosti prodeje firmy XY, a. s.
Customer satisfaction measurement as basis of sale effectiveness increase of company XY, Inc.
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na zjištění aktuální spokojenosti zákazníků firmy XY, a. s., na jejich přání a potřeby. Teoretické část se zabývá chováním kupujících, obecnými trendy v chování zákazníků, procesem jejich kupního chování, dále systémem CRM, možnostmi segmentace, zacílením na správné zákazníky a marketingovým výzkumem. V praktické části je popsáno prostředí firmy, její zákazníci a kritéria …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on determining the current satisfaction of company XY Inc., customers along with their wishes and needs. The theoretical part deals with the buyers behavior, general trends in customer behavior, the process of purchasing behavior, below the CRM system, segmentation possibilities, targeting on right customers and marketing research. The practical part describes the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2010
Identifikátor:
17875
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BUJÁČKOVÁ, Lucie. \textit{Měření spokojenosti zákazníka jako podklad pro zvýšení efektivnosti prodeje firmy XY, a. s.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/amsffy/.
Jak správně citovat práci
BUJÁČKOVÁ, Lucie. Měření spokojenosti zákazníka jako podklad pro zvýšení efektivnosti prodeje firmy XY, a. s.. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 12. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí
Kateřina Suková -
Vliv primárních skupin na proces kupního rozhodování spotřebitele
Vendula Hrubá -
Analýza procesu kupního chování na trhu s vínem
Renáta Brožíčková -
Nákupní rozhodovací proces českých spotřebitelů při nákupu automobilů
Adéla Mořkovská -
Vliv reklamy na proces kupního rozhodování studentů Univerzity Jana Evangelisty Purkyně při výběru potravin
Tomáš PYŠNÝ -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Komplexný nákupný rozhodovací proces na trhu počítačových hier
Kamila Marková