Jan FULNEK

Bakalářská práce

Porovnání psychologických aspektů jako predeterminantů úspěchu mezi profesionálními hráči fotbalu pomocí pětifaktorového modelu osobnosti.

The differences between psychological aspects of personal predeterminants of success in Men's pro soccer teams using the Big Five model.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je prostřednictvím pětifaktorového modelu NEO-FFI analyzovat osobnostní rysy profesionálních fotbalistů 1. FC Baník Ostrava a zjistit, zda a jak se liší mezi hráči A-týmu a B-týmu. V teoretické části je charakterizován fotbal, jeho psychologické aspekty a historie sportovní psychologie, přičemž je kladen důraz na psychologické nároky na hráče a jejich dovednosti spojené …více
Abstract:
The goal of this bachelor's thesis is to analyze the personality traits of professional football players of 1. FC Baník Ostrava using the NEO-FFI five-factor model and to determine whether and how they differ between players of the A-team and the B-team. The theoretical part characterizes football, its psychological aspects, and the history of sports psychology, emphasizing the psychological demands …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Dominik Šindler

Citační záznam

Jak správně citovat práci

FULNEK, Jan. Porovnání psychologických aspektů jako predeterminantů úspěchu mezi profesionálními hráči fotbalu pomocí pětifaktorového modelu osobnosti.. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova se zaměřením na vzdělávání / Tělesná výchova - Psychologie (se zaměřením na vzdělávání, pro SŠ)