Digitální komunikace bank s vybraným segmentem zákazníků – Kristýna Vojtěchová
Kristýna Vojtěchová
Diplomová práce
Digitální komunikace bank s vybraným segmentem zákazníků
Digital communication of banks with a selected customer segment
Anotace:
Tématem diplomové práce je Digitální komunikace bank s vybraným segmentem zákazníků. Cílovým segmentem jsou mladí lidé ve věku 18 až 30 let. Cílem práce je pomocí publikovaných studií a vlastního dotazníkového šetření zjistit preference mladých lidí, jak by s nimi jejich banka měla komunikovat prostřednictvím digitálních technologií. V návaznosti na zjištění navrhnu bankám doporučení, jakým způsobem …víceAbstract:
The topic of my Diploma Thesis is Digital communication of banks with a selected customer segment. The target group is created by people aged 18 to 30. The goal of the thesis is to find out the preferences of young people how their banks should communicate with them through digital technologies. To find out the preferences, I will use published studies and my own survey. In response to the findings …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 9. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69363
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2017
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Kateřina Fišerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69363
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Vliv online platforem komunikace na efektivitu interní komunikace fastfoodového řetězce
Jonáš Vančura -
Digitální komunikace a kognitivní procesy spotřebitele
Adriana Salačová -
Sociální sítě jako trendový nástroj digitální komunikace
Michaela Lukešová -
Digitální komunikace a kognitivní procesy spotřebitele
Monika Hegarová -
Návrh komunikačního mixu s využitím digitální marketingové komunikace ve vybraném podniku
Pavlina Šturmová -
Digitální marketingová komunikace a její efektivita v komunikaci vybraného podniku
Vendula Kalenská -
Digitální marketingová komunikace ve vybraném podniku
Tereza Trávníčková