Interkulturní rozdíly v oddělení obchodního servisu v rámci holdingu Schwan – Bc. Jana REMEŠOVÁ
Bc. Jana REMEŠOVÁ
Diplomová práce
Interkulturní rozdíly v oddělení obchodního servisu v rámci holdingu Schwan
Foreign Human Relations in Department "Customer Supply Department" in Holding Company Schwan
Anotace:
Popis a analýza vztahů v rámci obchodního servisu holdingu Schwan Cosmetics. Vztahy v rámci oddělení obchodního servisu, kde jsou ve styku obchodní oddělení německé mateřské společnosti Schwan cosmetics s oddělením v České republice. Jejich popis, vývoj a možné problémy. Vysvětlení kulturních standardů, rozdílností a situací, v nichž může dojít ke konfliktům.Abstract:
Analysis of relatioships between Czech and German bussinees units in holding company Schwan Cosmetics. Especially bussiness relationships between customer supply department in Czech republic and sale department in Germany. Description of relationship, its progress and problems, culture standards, differences and situations, where we can find conflicts.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 9. 2009
Zveřejnit od: 11. 9. 2009
Identifikátor:
12259
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 10. 2009
- Vedoucí: Ing. Kamil Pícha, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
REMEŠOVÁ, Jana. \textit{Interkulturní rozdíly v oddělení obchodního servisu v rámci holdingu Schwan}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/anir9s/.
Jak správně citovat práci
REMEŠOVÁ, Jana. Interkulturní rozdíly v oddělení obchodního servisu v rámci holdingu Schwan. Č. Bud., 2009. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 09. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 9. 2009 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Interkulturní komunikace na příkladu česko - indických vztahů
Kateřina Hamouzová -
Interkulturní komunikace v Evropské unii na příkladu česko-německé komunikace v oblasti obchodních vztahů: Současné problémy a jejich příčiny
Roman ZDAŘIL -
Kulturní specifika obchodních vztahů mezi Německem a Českou republikou (případová studie)
Lucie Hotařová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Mezilidské vztahy a komunikace v protředí sociálních sítí
Michael Pivrnec -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík
Název
Vložil
Vloženo
Práva