Interkulturní rozdíly v oddělení obchodního servisu v rámci holdingu Schwan – Bc. Jana REMEŠOVÁ
Bc. Jana REMEŠOVÁ
Master's thesis
Interkulturní rozdíly v oddělení obchodního servisu v rámci holdingu Schwan
Foreign Human Relations in Department "Customer Supply Department" in Holding Company Schwan
Abstract:
Popis a analýza vztahů v rámci obchodního servisu holdingu Schwan Cosmetics. Vztahy v rámci oddělení obchodního servisu, kde jsou ve styku obchodní oddělení německé mateřské společnosti Schwan cosmetics s oddělením v České republice. Jejich popis, vývoj a možné problémy. Vysvětlení kulturních standardů, rozdílností a situací, v nichž může dojít ke konfliktům.Abstract:
Analysis of relatioships between Czech and German bussinees units in holding company Schwan Cosmetics. Especially bussiness relationships between customer supply department in Czech republic and sale department in Germany. Description of relationship, its progress and problems, culture standards, differences and situations, where we can find conflicts.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 9. 2009
Accessible from:: 11. 9. 2009
Identifier:
12259
Thesis defence
- Date of defence: 15. 10. 2009
- Supervisor: Ing. Kamil Pícha, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
REMEŠOVÁ, Jana. \textit{Interkulturní rozdíly v oddělení obchodního servisu v rámci holdingu Schwan}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2009. Available from: https://theses.cz/id/anir9s/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
REMEŠOVÁ, Jana. Interkulturní rozdíly v oddělení obchodního servisu v rámci holdingu Schwan. Č. Bud., 2009. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 09. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 11. 9. 2009 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUniversity of South Bohemia in České Budějovice
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Interkulturní komunikace na příkladu česko - indických vztahů
Kateřina Hamouzová -
Interkulturní komunikace v Evropské unii na příkladu česko-německé komunikace v oblasti obchodních vztahů: Současné problémy a jejich příčiny
Roman ZDAŘIL -
Kulturní specifika obchodních vztahů mezi Německem a Českou republikou (případová studie)
Lucie Hotařová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Mezilidské vztahy a komunikace v protředí sociálních sítí
Michael Pivrnec -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights