Kampaně a nejčastější chyby v kampaních – Bc. Yevgeniya Lukyanenko
Bc. Yevgeniya Lukyanenko
Bakalářská práce
Kampaně a nejčastější chyby v kampaních
Campaigns and the most common mistakes in a campaign
Anotace:
Cílem práce v teoretické části je vymezení všech relevantních teoretických poznatků týkajících se marketingového řízení a plánování efektivní kampaně. Cílem praktické části pak analýza faktorů, které ovlivňují výsledky marketingových kampaní. V teoretické části práce se zabývám teorií a koncepcí kampaně a rozebírám její prvky neboli nástroje marketingového mixu: cena, distribuce, produkt, propagace …víceAbstract:
The aim of the work in the theoretical part is to define all relevant theoretical knowledge related to marketing management and effective campaign planning. The aim of the practical part is the analysis of factors that affect the results of marketing campaigns. In the theoretical part of the work I deal with the theory and concept of the campaign and analyze its elements or tools of the marketing mix …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/o2krr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2021
- Vedoucí: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
- Oponent: Mgr. Jiří Amler
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová