Jan Roček
Bachelor's thesis
Vývoj 3D aplikace s využitím Unity
Using Unity for 3D application development
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem 3D aplikace pomocí multiplatformního enginu Unity 3D v jazyce C# pro operační systém Windows. Teoretická část popisuje historický náhled do vývoje 3D aplikací a zvažuje možnosti moderních vývojových prostředků. Jsou zde probrány klady a zápory dostupných 3D enginů. Praktická část se zabývá samotným vývojem 3D aplikace, kde je podrobně popsán průběh vývoje se …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the development of 3D applications using the Unity 3D multiplatform engine in C# scripting language for the Windows operating system. The theoretical part describes the historical insight into the development of 3D applications and considers the possibilities of modern development tools. There are discussed the pros and cons of available 3D engines. The practical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 3. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jiří Brožek, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Systems Engineering and Informatics / Informatics
Theses on a related topic
-
Principy a postupy vytváření automatizovaných testů v MS Visual Studio 2012
Peter Zošiak -
Unity Toolkit for 3D Scene Recording and Reconstruction
Ján Popeláš -
Virtual reality toolkit for the Unity game engine
Vojtěch Juránek -
Vývoj hry v Unity 3D
Martin Hotovec -
Interconnection of Unity Game Engine and Newgrounds Online Service
Tomáš Ježek -
Visions of Unity: The Politics of Peace in the Literary Works of Virginia Woolf and Her Contemporaries in 1930s Britain
Velid Beganović -
Technologie pro síťové hry v herním engine Unity
Tomáš Pagáč -
Comparison of Networking Solutions for Unity Game Engine
Martin Šepeľa
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights