Bc. Lesáková Lesáková

Master's thesis

Využívání influencer marketingu vybranými značkami

The usage of influencer marketing by selected brands
Abstract:
Cílem této diplomové práce je zhodnocení stávajících postupů využívání influencer marketingu u vybraných značek a následná formulace návrhů pro jejich zlepšení. Práce je rozčleněna do čtyř kapitol. Jako první jsou představena teoretická východiska, která mají čtenáře vtáhnout do zvolené problematiky a objasnit pojmy, se kterými se pojí. Poté následuje praktická část, kdy jsou nejprve představeny všechny …more
Abstract:
The aim of this thesis is to evaluate the current practices of influencer marketing in selected brands and then formulate proposals for their improvement. The thesis is divided into four chapters. First, the theoretical background is presented to draw the reader into the chosen topic and clarify the concepts involved. This is followed by the practical part, where all the selected brands are first introduced …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2022
  • Supervisor: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Ondřej Mikšík

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné