Využívání influencer marketingu vybranými značkami – Bc. Lesáková Lesáková
Bc. Lesáková Lesáková
Master's thesis
Využívání influencer marketingu vybranými značkami
The usage of influencer marketing by selected brands
Abstract:
Cílem této diplomové práce je zhodnocení stávajících postupů využívání influencer marketingu u vybraných značek a následná formulace návrhů pro jejich zlepšení. Práce je rozčleněna do čtyř kapitol. Jako první jsou představena teoretická východiska, která mají čtenáře vtáhnout do zvolené problematiky a objasnit pojmy, se kterými se pojí. Poté následuje praktická část, kdy jsou nejprve představeny všechny …moreAbstract:
The aim of this thesis is to evaluate the current practices of influencer marketing in selected brands and then formulate proposals for their improvement. The thesis is divided into four chapters. First, the theoretical background is presented to draw the reader into the chosen topic and clarify the concepts involved. This is followed by the practical part, where all the selected brands are first introduced …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022
Identifier:
https://is.slu.cz/th/jd3f3/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.
- Reader: Ing. Ondřej Mikšík
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LESÁKOVÁ, Lesáková. \textit{Využívání influencer marketingu vybranými značkami}. Online. Master's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2022. Available from: https://theses.cz/id/ao7tc4/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace značky Feratt fashion s.r.o.
Tomáš Foldyna -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace globální značky v národním prostředí ČR (Případová studie komunikace značky Marvel v ČR)
Lenka Machková -
Marketingová komunikace značky na sociálních sítích
Natálie Mikesková -
Marketingová komunikace značky na sociálních sítích
Dominika Morawiecová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace společnosti RP Climbing s.r.o.
Tomáš Látal -
Analýza marketingové komunikace vybraných značek z České republiky a Ruské federace
Andrey Galstyan