Bc. Tomáš Koula

Diplomová práce

Nové trendy v marketingové komunikaci s využitím buzzmarketingových metod

New trends in marketing communications using buzzmarketing methods
Anotace:
Cílem diplomové práce „Nové trendy v marketingové komunikaci s využitím buzzmarketingových metod“ je popsat nové trendy v marketingové komunikaci používající zejména buzzmarketingových metod a naznačení vývoje marketingové komunikace v blízké budoucnosti. V teoreticko-metodologické části práce jsou stručně popsány základní definice a východiska a podrobně charakterizována teorie buzzmarketingových …více
Abstract:
The aim of the thesis "New trends in marketing communications using buzzmaketing methods" is to describe new trends in marketing communications which use particularly buzzmarketing methods, and to denote the development of marketing communications in the near future. The theoretical and methodological part briefly describes the basic definitions and assumptions and characterizes in detail the theory …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: PhDr. Pavel Čírtek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní