Nové trendy v marketingové komunikaci s využitím buzzmarketingových metod – Bc. Tomáš Koula
Bc. Tomáš Koula
Diplomová práce
Nové trendy v marketingové komunikaci s využitím buzzmarketingových metod
New trends in marketing communications using buzzmarketing methods
Anotace:
Cílem diplomové práce „Nové trendy v marketingové komunikaci s využitím buzzmarketingových metod“ je popsat nové trendy v marketingové komunikaci používající zejména buzzmarketingových metod a naznačení vývoje marketingové komunikace v blízké budoucnosti. V teoreticko-metodologické části práce jsou stručně popsány základní definice a východiska a podrobně charakterizována teorie buzzmarketingových …víceAbstract:
The aim of the thesis "New trends in marketing communications using buzzmaketing methods" is to describe new trends in marketing communications which use particularly buzzmarketing methods, and to denote the development of marketing communications in the near future. The theoretical and methodological part briefly describes the basic definitions and assumptions and characterizes in detail the theory …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vxflv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova