Motivace pedagogů k práci ve speciálních základních školách – Bc. Adam Hanáček
Bc. Adam Hanáček
Bachelor's thesis
Motivace pedagogů k práci ve speciálních základních školách
Motivations of pedagogues to work in special elementary schools
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem motivace speciálních pedagogů k výběru jejich profese. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a empirické. Úvodní kapi-tola teoretické části se věnuje charakteristice speciálního vzdělávání, konkrétně jsou zde popsány základní školy speciální, způsob výuky a také samotní žáci. Další kapito-ly teoretické části již pojednávají výhradně o motivaci speciálních …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the topic of motivation of special educators to choose their profession. The work is divided into two parts, theoretical and empirical. The introductory chapter of the theoretical part is devoted to the characteristics of spe-cial education, specifically special elementary schools, the teaching method and also the students themselves are described here. Other chapters …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 2. 2023
Identifier:
https://is.muni.cz/th/zcp0d/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2023
- Supervisor: Mgr. Katarína Rozvadská
- Reader: Mgr. et Mgr. Bc. Zuzana Šalamounová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Pedagogy / Pedagogy
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA