Bc. Ludmila FALEŠNÍKOVÁ

Diplomová práce

Projekt zavedení CRM ke zvýšení spokojenosti uživatelů služeb o. s. HVĚZDA

Implementation Project of CRM for Increased Satisfaction of o. s. HVĚZDA Users
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem projektu zavedení CRM ke zvýšení spokojenosti uživatelů služeb o. s. HVĚZDA. Cílem projektu je zlepšit procesy řízení vztahů s klienty, upevnit vztahy s klienty, jejich rodinami, popř. potencionálními klienty a zaopatřit motivaci a školení personálu. To znamená navrhnout takovou strategii řízení vztahů s klienty, která bude budovat oboustranně výhodné vztahy. V teoretické …více
Abstract:
This thesis deals with a proposed project to implement CRM to increase satisfaction of o.s. HVĚZDA users. The aim of this project is to improve processes of customer relationship management, to strengthen relationships with clients, their families, or potential clients, to provide motivation and a training course for personnel. That is to propose a customer relations management strategy that would …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Zveřejnit od: 2. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Pavla Staňková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

FALEŠNÍKOVÁ, Ludmila. Projekt zavedení CRM ke zvýšení spokojenosti uživatelů služeb o. s. HVĚZDA. Zlín, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe