Aspekty současného vzdělávání žáků s kombinovaným postižením v základních školách speciálních – Eva PARMOVÁ
Eva PARMOVÁ
Diplomová práce
Aspekty současného vzdělávání žáků s kombinovaným postižením v základních školách speciálních
Aspects of current education of pupils with combined disabilities in special primary schools
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se zabývá tématem vzdělávání žáků s kombinovaným postižením v základních školách speciálních a konkrétně se snaží vystihnout jeho současné aspekty. Práce je členěna do tří kapitol, dvě kapitoly tvoří teoretickou část a jedna kapitola praktickou. Teoretická část se zabývá jedinci s kombinovaným postižením, vzděláváním žáků s kombinovaným postižením a základní školou speciální …víceAbstract:
The presented master´s thesis deals with the topic of education of pupils with combined disabilities in special primary schools and specifically tries to describe its current aspects. The thesis is divided into three chapters, two chapters form the theoretical part and one form the practical. The theoretical part deals with individuals with combined disabilities, education of pupils with combined disabilities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Janků, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PARMOVÁ, Eva. Aspekty současného vzdělávání žáků s kombinovaným postižením v základních školách speciálních. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Edukace dívky s Aspergerovým syndromem na základní škole
Alena Fojtíková -
Edukace žáků s ADHD s využitím postupů Marie Montessori na 1. stupni ZŠ v Praze
Miroslava Mourková -
Integrace žákyně s poruchou autistického spektra do třídy žáků s jiným druhem postižením
Hana Konečná -
Možnosti edukace žáků s lehkým mentálním postižením
Ilona Švandová -
Edukace žáků s ADHD na běžné základní škole
Leona Šebková -
Edukace žáků s poruchou chování; nové přístupy asistenta pedagoga ve třídě
Ludmila Hénková -
Edukace jedinců s chronickým onemocněním se zaměřením na žáky s diagnózou astma bronchiale
Aneta Broumová