Vliv propagace eshopu na sociálních sítí na zákazníka – Jan Růžička
Jan Růžička
Bachelor's thesis
Vliv propagace eshopu na sociálních sítí na zákazníka
The impact of e-commerce promotion on social media on the customer.
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem propagace e-shopů na sociálních sítích. Zaměřuje se na seznámení čtenáře s pojmy souvisejícími se sociálními sítěmi a e-shopy, jaké formy nátlaku ze strany e-shopů propagovaných na sociálních sítích na nás působí a jaké nástroje propagace jsou k dispozici. Následně formou dotazníkového šetření zjišťuje, za jakým účelem a jak často uživatelé sociální sítě používají …viacAbstract:
The bachelor’s thesis deals with the influence of e-commerce promotion on social media on the potential customer. It aims to introduce the reader to terms related to social media and e-commerce promotion on social media exerts on us and the available promotion tools. Subsequently, through questionnaire survey, it investigates the purpose and frequency of social media usage and e-commerce shopping by …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2024
- Vedúci: František Sudzina
- Oponent: Antonín Pavlíček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93008
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Internet Use and Evaluation of Online Content: Perspective of Women with Eating Disorders Experience
Hana Drtilová -
The Language of Persuasion: How Dan Koe Uses Words To Sell His Knowledge
Adrian Oliva -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková