Kateřina Kováříková

Bakalářská práce

Návrh marketingové strategie pro společnost Aeroškola

Proposal of Marketing Strategy for Aeroškola Company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a návrh marketingové strategie společnosti Aeroškola, poskytovatele vzdělávacích kurzů v oblasti audiovizuální tvorby. Cílem práce je analyzovat současnou situaci společnosti, identifikovat její klíčové marketingové výzvy a navrhnout strategii pro zlepšení tržní pozice Aeroškoly. Metodologie zahrnuje PESTEL analýzu, analýzu konkurence a SWOT analýzu. Na …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis and proposal of a marketing strategy for Aeroškola, a provider of educational courses in the field of audiovisual production. The aim of the thesis is to analyze the current situation of the company, identify its key marketing challenges, and propose a strategy to improve Aeroškola's market position. The methodology includes PESTEL analysis, competition …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2024
  • Vedoucí: doc. PhDr. Ján Višňovský, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS vysoká škola, a.s.

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku