Návrh marketingové strategie pro společnost Aeroškola – Kateřina Kováříková
Kateřina Kováříková
Bachelor's thesis
Návrh marketingové strategie pro společnost Aeroškola
Proposal of Marketing Strategy for Aeroškola Company
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a návrh marketingové strategie společnosti Aeroškola, poskytovatele vzdělávacích kurzů v oblasti audiovizuální tvorby. Cílem práce je analyzovat současnou situaci společnosti, identifikovat její klíčové marketingové výzvy a navrhnout strategii pro zlepšení tržní pozice Aeroškoly. Metodologie zahrnuje PESTEL analýzu, analýzu konkurence a SWOT analýzu. Na …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis and proposal of a marketing strategy for Aeroškola, a provider of educational courses in the field of audiovisual production. The aim of the thesis is to analyze the current situation of the company, identify its key marketing challenges, and propose a strategy to improve Aeroškola's market position. The methodology includes PESTEL analysis, competition …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2024
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/y7oui/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2024
- Supervisor: doc. PhDr. Ján Višňovský, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOVÁŘÍKOVÁ, Kateřina. \textit{Návrh marketingové strategie pro společnost Aeroškola}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2024. Available from: https://theses.cz/id/app562/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Marketing vzdelávacej inštitúcie: prípadová štúdia
Romana Ruttkayová -
Marketing vzdělávání pro segment 6-10 let
Veronika Trčková -
Personální marketing a jeho uplatnění v praxi firmy
Michaela Bauerová -
Marketing ve vzdělávání dospělých
Martin ZNAMENÁČEK -
Marketing na sociálních sítích v oblasti jazykového vzdělávání
Lucie Prokopová -
Marketing soukromé vysoké školy od založení po současnost
Petra Zadražilová -
Současný vývoj, trendy a marketing v barmanství
Daniel Sváček -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků