Zvýšení efektivnosti kontaktního centra Pražských vodovodů a kanalizací. – Petr Kincl
Petr Kincl
Bachelor's thesis
Zvýšení efektivnosti kontaktního centra Pražských vodovodů a kanalizací.
Increasing efficiency of call center of Pražské vodovody a kanalizace.
Anotácia:
Kvalifikační práce se zabývá zvýšením efektivity kontaktního centra Pražských vodovodů a kanalizací/Veolie. V práci je popsána komunikace, která je nedílnou součástí práce v call centru, historie a vývoj samotného call centra včetně historie a vývoje vodárenství v Praze. Uvedl jsem princip fungování kontaktního centra a metody vedoucí k zvýšení jeho efektivity, doplněné o tabulky, které to prokazují …viacAbstract:
This dissertation deals with efficiency increase of the contact centre of Pražské vodovody a kanalizace/Veolia. The thesis describes the process of communication; which is an integral part of call centrum activities; history and development of call centre itself, including the history and development of water supply engineering in Prague. I have mentioned various methods and principles of contact centre …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jakub CHLOPECKÝ, Ph.D.
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KINCL, Petr. \textit{Zvýšení efektivnosti kontaktního centra Pražských vodovodů a kanalizací.}. Online. Bakalárska práca. Olomouc: Moravská vysoká škola Olomouc, o.p.s., Moravian Business College Olomouc. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/apphk9/.
Jak správně citovat práci
Kincl, Petr. Zvýšení efektivnosti kontaktního centra Pražských vodovodů a kanalizací.. Praha, 2020. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian Business College Olomouc
Moravian Business College OlomoucBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Company Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve společnosti Chartis Europe
Daniela Mikšaníková -
Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve firmě Adoz spol. s r.o.
Kateřina Škáchová -
Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve společnosti Hennes & Mauritz, s.r.o.
Petra Neumannová -
Řízení vztahů se zákazníky
Jiří Umlauf -
Systém hodnocení pracovníků call centra
Aleš Ventura -
Analysis of employee satisfaction levels at call center company "Affiliated Computer Services Inc."
Diliara Bakirova -
Komunikace mezi ošetřujícím personálem a pacienty s neurogenními poruchami komunikace
Jana Bohuslavová -
Digitální marketingová komunikace a její efektivita v komunikaci vybraného podniku
Vendula Kalenská
Názov
Vložil
Vložené
Práva