Martin Fiala

Bakalářská práce

Marketingový mix společnosti SaJ a.s.

Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového mixu ve společnosti SaJ a.s.V teoretické části jsou uvedeny odborné termíny týkající se marketingového mixu: produkt, místo, cena, propagace, lidé, procesy, fyzické atributy. V praktické části je na základě řízeného rozhovoru s členem představenstva a regionálním ředitelem, elektronických dotazníků, určených čtyřem regionálním ředitelům, analyzován …více
Abstract:
Bachelor thesis deals with problems marketing mix in company SaJ a.s. In the theoretical part are mentioned professional terms concerning marketing mix: product, place, price, promotion, people, processes, physical attributes. The practical part is by the help of the controlled interview with corporate director and regional manager, electronic questionnaires intended for four regional managers, analyzed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2011
Identifikátor: http://theses.cz/id/apwaa7/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2011

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu

Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo s.r.o.

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bakalářský studijní program / obor:
ekonomika a management / marketing a management

  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.