Vliv pandemie COVID 19 na uplatnění médií v komunikaci dětské výživy ve společnosti Nestlé. – Monika Peštová
Monika Peštová
Master's thesis
Vliv pandemie COVID 19 na uplatnění médií v komunikaci dětské výživy ve společnosti Nestlé.
The Children’s Nutrition Media Communication Impact of the COVID-19 Pandemic within the Nestlé Company
Abstract:
Tato práce se zabývá tématem vlivu celosvětové pandemie na mediální komunikaci ve společnosti Nestlé. Cílem práce je provést vyhodnocení vlivu pandemie COVID-19 na jednotlivá média a navrhnout doporučení v komunikaci dětské výživy ve společnosti Nestlé. Pro vyhodnocení vlivu pandemie na mediální komunikaci jsou v práci zhodnoceny komunikační kampaně značky před a po první vlně COVID-19 skrze data z …moreAbstract:
This thesis deals with the issue of the world pandemic on media communication within the Nestlé Company. It’s target is to analyze the impact of the Covid-19 pandemic on particular media and to make new recommendations within the Nestlé Company. Google Analytics were used to analyze the impact of the pandemic on the brand’s communication campaign before and after the first blow of the pandemic. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 6. 2021
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/84554
Thesis defence
- Date of defence: 8. 9. 2021
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Lýdie Urbánková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PEŠTOVÁ, Monika. \textit{Vliv pandemie COVID 19 na uplatnění médií v~komunikaci dětské výživy ve společnosti Nestlé.}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2021. Available from: https://theses.cz/id/aq631n/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84554
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová