Vliv pandemie COVID 19 na uplatnění médií v komunikaci dětské výživy ve společnosti Nestlé. – Monika Peštová
Monika Peštová
Diplomová práce
Vliv pandemie COVID 19 na uplatnění médií v komunikaci dětské výživy ve společnosti Nestlé.
The Children’s Nutrition Media Communication Impact of the COVID-19 Pandemic within the Nestlé Company
Anotace:
Tato práce se zabývá tématem vlivu celosvětové pandemie na mediální komunikaci ve společnosti Nestlé. Cílem práce je provést vyhodnocení vlivu pandemie COVID-19 na jednotlivá média a navrhnout doporučení v komunikaci dětské výživy ve společnosti Nestlé. Pro vyhodnocení vlivu pandemie na mediální komunikaci jsou v práci zhodnoceny komunikační kampaně značky před a po první vlně COVID-19 skrze data z …víceAbstract:
This thesis deals with the issue of the world pandemic on media communication within the Nestlé Company. It’s target is to analyze the impact of the Covid-19 pandemic on particular media and to make new recommendations within the Nestlé Company. Google Analytics were used to analyze the impact of the pandemic on the brand’s communication campaign before and after the first blow of the pandemic. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84554
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2021
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Lýdie Urbánková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84554
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová