Irina Shabatina
Diplomová práce
Subculture for Sale
Subculture for Sale
Anotace:
Tato výzkumná studie zkoumá subkulturní povahu a atributy vegetariánství. Bude také studovat ústřední roli marketingového dopadu na příkladech osobních zkušeností zástupců subkultur. Nakonec prozkoumá charakter marketingového vlivu, jeho pozitivní a negativní aspekty na celkový vývoj vegetariánství. Jako metoda výzkumu této studie byl vybrán kvalitativní přístup pomocí šesti polostrukturovaných rozhovorů …víceAbstract:
This research study examines the subcultural nature and attributes of vegetarianism. It will also study the central role of marketing impact on examples of personal experience of subculture representatives. Finally, it will investigate the character of marketing influence, its positive and negatives aspects to overall development of vegetarianism. A qualitative approach was selected as the research …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 8. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/letho/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 11. 2019
- Vedoucí: Mgr. Zdeněk Sloboda
- Oponent: Ph.D. Vadim Semenenko, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Social Media as a Public Relations and Communications Tool
Irina Pak -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Public Relations strategie ve společnosti Porsche Inter Auto CZ
Anna Gruberová -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova