Irina Shabatina
Master's thesis
Subculture for Sale
Subculture for Sale
Abstract:
Tato výzkumná studie zkoumá subkulturní povahu a atributy vegetariánství. Bude také studovat ústřední roli marketingového dopadu na příkladech osobních zkušeností zástupců subkultur. Nakonec prozkoumá charakter marketingového vlivu, jeho pozitivní a negativní aspekty na celkový vývoj vegetariánství. Jako metoda výzkumu této studie byl vybrán kvalitativní přístup pomocí šesti polostrukturovaných rozhovorů …moreAbstract:
This research study examines the subcultural nature and attributes of vegetarianism. It will also study the central role of marketing impact on examples of personal experience of subculture representatives. Finally, it will investigate the character of marketing influence, its positive and negatives aspects to overall development of vegetarianism. A qualitative approach was selected as the research …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 8. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/letho/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 11. 2019
- Supervisor: Mgr. Zdeněk Sloboda
- Reader: Ph.D. Vadim Semenenko, MBA
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Social Media as a Public Relations and Communications Tool
Irina Pak -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Public Relations strategie ve společnosti Porsche Inter Auto CZ
Anna Gruberová -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova