Radka Kalábová

Bachelor's thesis

Firemní identita zvolené značky

Corporate Identity for Selected Brand
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá firemní identitou společnosti Brainspin. Stěžejní část výzkumu je zaměřena na analýzu názvu, loga a vznikající vizuální identitu firmy. V teoretické části se práce věnuje firemní identitě a jejím jednotlivým složkám, jako je firemní design, filozofie a hodnota budované značky. V praktické části se bakalářská práce zaměřuje na interpretaci zjištěných dat. Výzkum je prováděn …more
Abstract:
The thesis deals with the corporate identity of a company Brainspin. The main part of the research is focused on the analysis of the name, logos and emerging visual identity of the company. In the theoretical part, the thesis focuses on corporate identity and its individual components, as corporate design, philosophy and brand value. In the practical part, the bachelor thesis focuses on the interpretation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2017

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Josef Kocourek, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Kalábová, Radka. Firemní identita zvolené značky. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications