Bc. Eva Budská, B.A.

Diplomová práce

Skialpinistické eventy vybrané prodejny Harfasport

Alpine Touring Events of the Selected Store Harfasport
Anotace:
Diplomová práce pojednává o event marketingu na vybraném příkladu specializované sportovní prodejny Harfasport. Pomocí kvalitativního výzkumu - metodou individuálních polostrukturovaných rozhovorů - byl doplněn event controlling zrealizovaných skialpinistických eventů Harfasportu během sezóny 2019/2020. V rámci praktické části jsou interpretovány výsledky výzkumu, tzn. hodnocení vybraných eventů jejich …více
Abstract:
The final thesis deals with event marketing on a selected example of a specialized sports store Harfasport. With the help of qualitative research - individual semi-structured inter-views - was supplemented the event controlling of realized ski touring events of Harfasport during the 2019/2020 season. Within the practical part, the research results are interpreted, ie. evaluation of selected events …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Mgr. Olga Dolínková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Budská, Eva. Skialpinistické eventy vybrané prodejny Harfasport. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace