Bc. Eva Budská, B.A.

Master's thesis

Skialpinistické eventy vybrané prodejny Harfasport

Alpine Touring Events of the Selected Store Harfasport
Abstract:
Diplomová práce pojednává o event marketingu na vybraném příkladu specializované sportovní prodejny Harfasport. Pomocí kvalitativního výzkumu - metodou individuálních polostrukturovaných rozhovorů - byl doplněn event controlling zrealizovaných skialpinistických eventů Harfasportu během sezóny 2019/2020. V rámci praktické části jsou interpretovány výsledky výzkumu, tzn. hodnocení vybraných eventů jejich …more
Abstract:
The final thesis deals with event marketing on a selected example of a specialized sports store Harfasport. With the help of qualitative research - individual semi-structured inter-views - was supplemented the event controlling of realized ski touring events of Harfasport during the 2019/2020 season. Within the practical part, the research results are interpreted, ie. evaluation of selected events …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Mgr. Olga Dolínková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Budská, Eva. Skialpinistické eventy vybrané prodejny Harfasport. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications