Bc. Eva Budská, B.A.

Master's thesis

Skialpinistické eventy vybrané prodejny Harfasport

Alpine Touring Events of the Selected Store Harfasport
Anotácia:
Diplomová práce pojednává o event marketingu na vybraném příkladu specializované sportovní prodejny Harfasport. Pomocí kvalitativního výzkumu - metodou individuálních polostrukturovaných rozhovorů - byl doplněn event controlling zrealizovaných skialpinistických eventů Harfasportu během sezóny 2019/2020. V rámci praktické části jsou interpretovány výsledky výzkumu, tzn. hodnocení vybraných eventů jejich …viac
Abstract:
The final thesis deals with event marketing on a selected example of a specialized sports store Harfasport. With the help of qualitative research - individual semi-structured inter-views - was supplemented the event controlling of realized ski touring events of Harfasport during the 2019/2020 season. Within the practical part, the research results are interpreted, ie. evaluation of selected events …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Budská, Eva. Skialpinistické eventy vybrané prodejny Harfasport. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications