Inkluzivní vzdělávání žáků s mentální retardací – Martina BRUŠTÍKOVÁ
Martina BRUŠTÍKOVÁ
Bakalářská práce
Inkluzivní vzdělávání žáků s mentální retardací
Inclusive education of students with mental retardation
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o problematice inkluzivního vzdělávání žáků s mentální retardací. Cílem je zjistit názory a postoje pedagogů na proces integrace žáků s lehkým mentálním postižením a zhodnotit průběh a podmínky této integrace. Celá práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola se věnuje obecnému vymezení termínu mentální retardace, klasifikací a etologií. Zabývá se také charakteristikou …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with the issue of inclusive education of pupils with mental retardation. The objective of this work is to find out the views and attitudes of teachers concerning the process of integration of pupils with the light mental disabilities and to evaluate the course and conditions of this integration. This work is divided into three chapters. The first chapter focuses on general …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Dita Finková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BRUŠTÍKOVÁ, Martina. Inkluzivní vzdělávání žáků s mentální retardací. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy a přírodopis se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková
Název
Vložil
Vloženo
Práva