Aplikace výsledků analýzy PR na konkrétní firmu – Bc. Klára Rotšeidlová
Bc. Klára Rotšeidlová
Bakalářská práce
Aplikace výsledků analýzy PR na konkrétní firmu
Application results of the analysis on a particular company
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu public relations, corporate identity, mediální analýzu konkurence, průzkum veřejného mínění, aj., které se snoubí ve SWOT analýze a něž vedly k odpovědím na otázky výzkumného problému, tedy že PR aktivity nevytvářejí větší povědomí o značce Zafferano, avšak budují pozitivní image firmy A. R. M. a značky Zafferano a vztahy firmy s veřejností jsou založeny na vzájemném …víceAbstract:
Bachelor’s Dissertation is set to analysis of public relations, corporate identity, medial analysis of competition, opinion polling, et al., which combines in the SWOT analysis and which answered questions of research problem. PR activities do not create major awareness about brand Zafferano, create positive image of company A. R. M. and brand Zafferano and public relations of company are found by …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/7764/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Jaroslav Holoubek
- Oponent: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ROTŠEIDLOVÁ, Klára. \textit{Aplikace výsledků analýzy PR na konkrétní firmu}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/aqf75h/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Práce na příbuzné téma
-
Téma: Analýza okolí společnosti Severočeské doly, a.s. Cíl práce: Cíl práce je analyzovaAnalýza okolí společnosti Severočeské doly, a. s.
Andrea Nerudová -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Analýza interních podnikových faktorů s důrazem na konkurenceschopnost podniku
Jarmil Vlach -
Význam řízení změn v lázeňství v postcovidovém období ve spolupráci s Ensana Hotels v Mariánských Lázních
Anna-Maria Khoury -
Změna Corporate Identity Hypoteční banky
Kateřina VAVROCHOVÁ -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr