Aplikace výsledků analýzy PR na konkrétní firmu – Bc. Klára Rotšeidlová
Bc. Klára Rotšeidlová
Bachelor's thesis
Aplikace výsledků analýzy PR na konkrétní firmu
Application results of the analysis on a particular company
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu public relations, corporate identity, mediální analýzu konkurence, průzkum veřejného mínění, aj., které se snoubí ve SWOT analýze a něž vedly k odpovědím na otázky výzkumného problému, tedy že PR aktivity nevytvářejí větší povědomí o značce Zafferano, avšak budují pozitivní image firmy A. R. M. a značky Zafferano a vztahy firmy s veřejností jsou založeny na vzájemném …moreAbstract:
Bachelor’s Dissertation is set to analysis of public relations, corporate identity, medial analysis of competition, opinion polling, et al., which combines in the SWOT analysis and which answered questions of research problem. PR activities do not create major awareness about brand Zafferano, create positive image of company A. R. M. and brand Zafferano and public relations of company are found by …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/7764/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2015
- Supervisor: PhDr. Jaroslav Holoubek
- Reader: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication in the Service Industry
Theses on a related topic
-
Téma: Analýza okolí společnosti Severočeské doly, a.s. Cíl práce: Cíl práce je analyzovaAnalýza okolí společnosti Severočeské doly, a. s.
Andrea Nerudová -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Analýza interních podnikových faktorů s důrazem na konkurenceschopnost podniku
Jarmil Vlach -
Význam řízení změn v lázeňství v postcovidovém období ve spolupráci s Ensana Hotels v Mariánských Lázních
Anna-Maria Khoury -
Změna Corporate Identity Hypoteční banky
Kateřina VAVROCHOVÁ -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr