Fenomén mnohojazyčnosti ve vzdělávání – Bc. Markéta DRÁBKOVÁ
Bc. Markéta DRÁBKOVÁ
Diplomová práce
Fenomén mnohojazyčnosti ve vzdělávání
The phenomenon of multilingualism in education
Anotace:
Diplomová práce se zabývá mnohojazyčností ve vzdělávání. Součástí teoretické části je chronologická interpretace údajů o vývoji jazykové politiky v Evropě a její následný vliv na vývoj jazykové politiky v České republice. Praktická část se zabývá především analýzou učebnic ruského jazyka a výzkumem, jak výuka prvního cizího jazyka ovlivňuje výuku druhého cizího jazyka.Abstract:
The theme of the diploma thesis is multilingualism in education. The theoretical part contains a chronological interpretation of data on the development of linguistic policy in Europe and its subsequent influence on the development of language policy in the Czech Republic. The practical part deals mainly with the analysis of textbooks of Russian language and research on how the teaching of the first …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Michaela Pešková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DRÁBKOVÁ, Markéta. Fenomén mnohojazyčnosti ve vzdělávání. Plzeň, 2018. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / ČJ-RJ
Práce na příbuzné téma
-
Příprava, realizace a evaluace Školního vzdělávacího programu pro základní vzdělávání se zaměřením na vzdělávací oblast Jazyk a jazyková komunikace - Cizí jazyk - Anglický jazyk
Miroslav FILIP -
Přístup k výuce kultury a reálií v cizích jazycích: Ruský jazyk
Alice Bolcková -
Druhý cizí jazyk na základní škole a žáci se specifickými poruchami učení
Iveta Vondrušková -
Význam zahraničních výjezdů žáků základních škol pro rozvoj klíčových kompetencí v předmětu Německý jazyk jako další cizí jazyk.
Štěpánka Fráňová -
Znalostní a dovednostní rozdíly mezi žáky učícími se anglický jazyk od první a třetí třídy základní školy
Eva Veselá -
Využití dramatické výchovy ve výuce cizího jazyka na 1. stupni základní školy (aplikováno na německý jazyk)
Marie Košťálová -
Zavedené postupy v oblasti inkluzivního vzdělávání v Německu
Martina PÍCHOVÁ -
Význam zahraničních výjezdů žáků základních škol pro rozvoj klíčových kompetencí v předmětu Německý jazyk jako další cizí jazyk.
Štěpánka Fráňová