Jakub ŽALUD
Bachelor's thesis
Metody hodnocení žáků při centru ARPIDA, o.s.
Assessment Methods of the Pupils in ARPIDA, o.s.
Abstract:
Současnou nejpoužívanější formou školního hodnocení je forma kvantitativní (klasifikace) a kvalitativní (slovní hodnocení). Samotný pedagogický proces je dále protknut dalšími rozličnými metodami, které pomáhají finální hodnocení utvářet. Formy i metody jsou ve vyučovacím procesu vzájemně vhodně provázané, aby bylo dosaženo kvalitního učebního výsledku žáka. Proces školního hodnocení je velmi komplexní …moreAbstract:
The most widely used forms of school evaluation currently include the quantitative form (marking) and the qualitative form (verbal evaluation). Furthermore, the teaching process itself comprises various other methods which are involved in the formation of the final assessment. The forms and methods of the educational process are conveniently interconnected so as to achieve a quality learning result …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2014
Accessible from:: 5. 5. 2014
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Vlastimila Urbanová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŽALUD, Jakub. \textit{Metody hodnocení žáků při centru ARPIDA, o.s.}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Health and Social Studies. 2014. Available from: https://theses.cz/id/aqt3yb/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŽALUD, Jakub. Metody hodnocení žáků při centru ARPIDA, o.s.. Č. Bud., 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zdravotně sociální fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.5.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 5. 5. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Zdravotně sociální fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of Health and Social StudiesBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Specifika práce učitele na málotřídní škole se zaměřením na žáky se specifickými poruchami učení
Alena Kubíčková -
Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení a možnosti reedukace se zaměřením na ranný školní věk
Kamila Rybinová -
Žák se selektivním mutismem na základní škole pro žáky se specifickými poruchami učení - případová studie
Veronika HOLUBOVÁ -
Zkušenosti učitelů se vzděláváním žáků se specifickými poruchami učení v prostředí SŠ
Jana Zoubková -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Postoje učitelů ZŠ a MŠ Kladno k žákům se specifickými poruchami učení a chování, zejména se zřetelem k ADHD
Hana Dlouhá -
Utváření klimatu školní třídy se žákem se specifickou poruchou chování
Marie NAJMONOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights