Karel Miškovský

Bakalářská práce

Analýza chování sportovních klubů: Maximalizují kluby výnosy z prodeje vstupenek?

Analysis of sports clubs behavior: Do clubs maximize revenues from ticket sales?
Anotace:
I přesto, že převládající tendencí ve světě je, že sportovní kluby stanovují ceny vstupenek v neelastické části poptávkové křivky, objevují se mezi fanoušky v České republice diskuze o předraženosti vstupného na utkání 1. fotbalové ligy v ČR. Proto byly na základě údajů o prodejích vstupenek na utkání 3 fotbalových klubů v letech 2006-2010 vypočítány cenové elasticity poptávky po jejich utkáních. K …více
Abstract:
A general tendency in ticket pricing that is used by sports clubs all around the world is to set prices in the inelastic part of the demand curve. Despite this there have been complaints by soccer fans in the Czech Republic who believe that ticket prices for the Czech premier league are too high. To show the real situation, price elasticities were computed based on data from seasons 2006-2010 that …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 10. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
  • Vedoucí: Martin Janíčko
  • Oponent: Peter Bolcha

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/22694