Názory rodičů na inkluzivní vzdělávání – Alexandra KARASOVÁ
Alexandra KARASOVÁ
Bakalářská práce
Názory rodičů na inkluzivní vzdělávání
Parents opinions on inclusive education
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na inkluzivní vzdělávání a na žáky, kteří jsou touto cestou vzděláváni. Zkoumá také postoje rodičů k této možnosti vzdělávání. První kapitola teoretické části obsahuje informace o inkluzi, charakteristiku žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a možnosti vzdělávání a podpory těchto žáku. Druhá kapitola se zabývá subjekty, které jsou součástí inkluzivního vzdělávání …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on an inclusive education and on pupils who are educated in this way. It also examines parents' approach to this option of education. The first chapter of a theoretical part includes informations about inclusion, characteristic of pupils with special educational needs and options of education and support for these pupils. The second chapter is dealing with subjects which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KARASOVÁ, Alexandra. Názory rodičů na inkluzivní vzdělávání. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ