Kvalita služeb informačních center a její vliv na rozvoj turistického ruchu na Třeboňsku – Veronika Silvarová
Veronika Silvarová
Bakalářská práce
Kvalita služeb informačních center a její vliv na rozvoj turistického ruchu na Třeboňsku
Quality of service information centers and its impact on tourism development in Třeboňsko
Anotace:
Výběrem tématu Kvalita služeb informačních center a její vliv na rozvoj turistického ruchu na Třeboňsku bylo mým záměrem shledat stav určující a rozhodující o kvalitě nabízených služeb informačních center a jejich vliv na cestovním ruchu. Zda a jakým způsobem se TIC chovají vůči návštěvníkům, s ohledem na vybavenost, produktivitu a sofistikovanost na trhu cestovního ruchu. Klíčová slova: Asociace turistických …víceAbstract:
Selecting on Quality of Serviceofinformation centers and its influence on the development of tourism in Třeboňsko was my intention to find situations identifying and deciding on thequality of services offered information centers and thein impact on tourism. Whether and how the TIC behavetowards visitors, withregard to skills, productivity and sophistication in the tourism market. Keywords: Association …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2016
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/13887/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
- Oponent: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SILVAROVÁ, Veronika. \textit{Kvalita služeb informačních center a její vliv na rozvoj turistického ruchu na Třeboňsku}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/arhe3g/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační strategie Asociace turistických informačních center ČR (A.T.I.C. ČR)
Regina Kyselová -
Budoucnost turistických informačních center v turistické oblasti Budějovicka
Sujová Sujová -
Řízení a financování turistických informačních center v Moravskoslezském kraji
Tereza Malíková -
Hodnocení procesu certifikace turistických informačních center jako nástroje pro zkvalitnění jejich služeb a rozvoje cestovního ruchu: příklad turistické oblasti Český ráj
Dana Nastoupilová -
Kvalita služeb turistických informačních center
Tereza ŠAŠKOVÁ -
Význam turistických informačních center
Lenka Tvrdíková -
Kvalita managementu turistických informačních center
Ivana Havelková -
Využívání turistických informačních center jako indikátor rozvoje se zaměřením na okres Brno-venkov
Veronika Pantůčková