Využití PR v marketingové komunikaci vybraného podniku – David Pokorný
David Pokorný
Bakalářská práce
Využití PR v marketingové komunikaci vybraného podniku
Use of PR activities in Marketing Communication of Selected Company
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje vymezení public relations podniku My Compenion s.r.o., konkrétně jeho projektu Prague Events Calendar. Cílem práce je zjistit jaké PR činnosti, které definuje L. Kopecký, projekt Prague Events Calendar využívá ve svojí marketingové komunikaci a podrobit jejich využití analýze. První část se věnuje vymezení pojmů související s public relations. Jedná se především o vymezení …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with the definition how company named My Compenion Enterprise Ltd., namely the project Prague Events Calendar use public relations in their Marketing Communication. The aim is to find out which PR activities defined by L. Kopecký project Prague Events Calendar uses in their marketing communication and analyze these activities. The first part of the thesis is related to public …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 11. 2016
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/13869/vsh_b_a2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2017
- Vedoucí: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D., PhDr. Jaroslav Holoubek
- Oponent: Ing. Josef Pátek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POKORNÝ, David. \textit{Využití PR v marketingové komunikaci vybraného podniku}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/arkuv8/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje budování image neziskové organizace se zaměřením na corporate identity a public relations.
Michaela ŠTEFKOVÁ -
Public Relations ve firmě a jeho použití na internetu
Jan Chromec -
Měření efektivity Public relations se zaměřením na media relations a následná aplikace na konkrétní PR kampaň
Jana Wiesnerová -
Techniky public relations a veřejnost
Alena Sudická -
Představenstvo akciové společnosti, jeho jednání a public relations
Daniel Černý -
Komparace činností public relations v Parlamentech České a Slovenské republiky
Hana Brabcová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Public Relations společnosti České dráhy, a.s.,
Martina Kalivodová