Analýza aktivit film-friendly regionů s důrazem na situaci v ČR – Hana Rymešová
Hana Rymešová
Diplomová práce
Analýza aktivit film-friendly regionů s důrazem na situaci v ČR
Analysis of film-friendly regions’ activities with emphasis on the situation in the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou filmových kanceláří -- organizací, které na jedné straně usilují o přilákání audiovizuálních produkcí do místa jejich působení, na straně druhé propagují svou destinaci prostřednictvím audiovizuálních děl. Představeny jsou obecné principy jejich fungování, které jsou následně demonstrovány na konkrétních příkladech úspěšných filmových kanceláří na světové a evropské …víceAbstract:
The Master's Thesis deals with the issue of regional film offices -- organizations that, on the one hand endeavour to attract audiovisual productions to shoot in their territory and, on the other hand, promote their destinations via audiovisual work. General principles of their functioning are presented and then demonstrated with specific examples of successful film offices around the world and specifically …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 11. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/58475
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 9. 2014
- Vedoucí: Jan Hanzlík
- Oponent: Šárka Tittelbachová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/58475
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie organizace destinačního managementu ve spolkové zemi Burgenland
Veronika Nesvadbová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Irsko)
Barbora Ondrůšková -
Využití principu 3E pro hodnocení výkonnosti organizace destinačního managementu
Dominika Charvátová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Graubünden)
Patrícia Cudzišová -
Organizace destinačního managementu na oblastní úrovni v Česku
Tereza Vašková -
Úloha organizace destinačního managementu na Vltavotýnsku
Barbora BERCZESOVÁ -
Analýza možností zakládání klastrů v turismu v ČR s komparací s činností organizace destinačního managementu
Vojtěch Procházka -
Vliv destinačního managementu na rozvoj cestovního ruchu ve vybraném kraji České republiky
Michaela Ottová